У пятніцу, 13 лютага, роварным клубе «Мінск» адбылася сустрэча, прысвечаная ўдзелу клуба ў развіцці масавага роварнага руху. Роварны клуб «Мінск», з'яўляючыся малады спартыўнай прафесійнай камандай, зацікаўлены ў папулярызацыі веласіпеднага спорту і развіцці масавага роваруху ў Менску, і гатовы ўдзельнічаць у рэалізацыі гарадской праграмы развіцця роварнага руху і роварнай інфраструктуры, а таксама ў правядзенні масавых мерапрыемстваў у горадзе Мінску на роварную тэматыку.
У офісе роварнага клуба «Мінск» адбылася сустрэча, прысвечаная ўдзелу клуба ў развіцці масавага роварнага руху.
У нарадзе прынялі ўдзел старшыня Беларускай федэрацыі роварнага спорту Мікалай Ладуцька, генеральны менеджэр клуба Аляксей Іваноў, прадстаўнікі Мінскага роварнага таварыства, Беларускай асацыяцыі экспертаў і сюрвеераў на транспарце, Мінскага гарадскога цэнтра алімпійскага рэзерву.
З'яўляючыся прафесійным спартовым клубам, роварны клуб «Мінск» не абмяжоўвае сваю дзейнасць толькі спартыўнымі праектамі, а зацікаўлены ў папулярызацыі роварнага спорту і развіцці масавага роваруху ў Мінску, і гатовы актыўна ўдзельнічаць у рэалізацыі гарадской праграмы развіцця роварруху і роварнай інфраструктуры, у правядзенні масавых гарадскіх мерапрыемстваў на роварную тэматыку.
У ходзе сустрэчы ўдзельнікі дасягнулі дамоўленасці аб сумесных дзеяннях, а таксама прынялі рашэнне аб правядзенні масавага свята «Адкрыццё роварнага сезона-2015». Фармат і дата мерапрыемства яшчэ прапрацоўваюцца, але папярэдне дамовіліся правесці яго ў другой палове красавіка. Хутчэй за ўсё, гэта будзе «парад» па цэнтральных вуліцах горада з забаўляльнымі актыўнасць на фінішнай пляцоўцы, у стылі традыцыйных «Адкрыццяў роварнага сезона», якія праводзіліся ў папярэднія гады.
Удзельнікі сустрэчы таксама закранулі ход рэалізацыі «Канцэпцыі забеспячэння роваруху ў горадзе Мінску», якая разлічана на 2011-2015 гады, і абмеркавалі распрацоўку новай канцэпцыі на наступныя пяць гадоў.
Цяперашняя сустрэча прадстаўнікоў беларускага роварнага спорту і роварных супольнасцяў была першай у такім складзе і фармаце. Мабыць, галоўным яе вынікам варта прызнаць наяўнасць ва ўсіх удзельнікаў сустрэчы разумення таго, што ровар у горадзе павінен разглядацца як транспартны сродак, што для развіцця масавага роварнага руху неабходна ствараць роварную інфраструктуру, а не абмяжоўвацца адаптацыяй пешеходнай.